4 Eylül 2010 Cumartesi

Ben Seni Arayamam

Şu arama ve telefonda konuşma konusunda kendimi bir türlü geliştiremiyorum. Öncelikle arama konusu bana hakkaten zor geliyor.


Bi çok arkadaşım dert yanar, aramıyosun unutulduk mu derler. Öyle birşey yok. Aramıyorum çünkü üşeniyorum. Genelde tembel bi insanım, çok kolay bi iş olsada elim gitmez, o işi gözümde zorlaştırırım. İnsanları aramak da böyle oluyor işte, yani düşünüyorum ama harekete geçemiyorum, küsmeyin arkadaşlar. Düşünmediğimden değil, üşendiğimden aramıyorum. Ha bi de telefon parası mevzusu var tabi. Adamla hergün msn de facebook da konuşuyoruz, hala beni aramıyosun diyor. Telefon büyük bi alışkanlık ve vazgeçemedik galiba.

Bi de konuşma mevzusu var. Konuşmayı da beceremiyorum telefonda. Yani yakın arkadaşlarım ve ailem dışında konuştuğum insanlarla zor iletişim kuruyorum. Genelde heyecanlanıyorum ya da ne diyeceğimi bilmiyorum, geriliyorum. Hoş bi durum olmuyor ama aşamadım o durumu.
Lady Gaga, stop telephonin me, i'm kinda busy

Burdan da bu durumu açıklığa kavuşturmuş oldum. Yiğit aramıyosun diyenler, kalbim sizinle. Telefonda çok salak oluyo diyenler, evet haklısınız!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder