14 Ağustos 2010 Cumartesi

Aynı Tas Aynı Hamam

Galatasaray, Sivas deplasmanına gitti bugün. Aslında korktuğum gerçekleşti ama yine de umutluydum. Direk yenilgiyle başladık sezona. Geçen sezona hiçbirşey katılmamış sanki, aynı defans hataları, aynı formsuz oyuncular, aynı kafa yapısında bir teknik direktör.

Geçen sezona fırtına gibi giren, sonrasında sakatlıklarla yıkılan Galatasaray, hocanın etkisiz kalmasıyla zar zor avrupa ligine atmıştı kendini. Rijkaard efendi aynı mantıkta yine, paramı alırım çeker giderim diyo heralde. Evet ona da hak veriyorum. Keita başta olmak üzere birsürü oyuncu gitmiş, yerlerine gelen oyuncu yok, takım geçen seneye göre baya bi kötü durumda. O da suçu başkana atıyodur büyük ihtimalle. Ama hocanın bişeyleri eksik yaptığı, oturtamadığı belli, herşeyden önce takım olamamış hala Galatasaray.

Hep deriz bir Galatasaraylılık ruhu vardır. Ölümünü mücadele eden, gerekirse sahada kanını akıtan oyunculardan oluşan, rakibini küçümsemeyen, avrupada hep daha iyi oynayan, abuk subuk renklerle değil sarı-kırmızı parçalı formayla aslanlar gibi korku salan vs. Hangisini görüyorsunuz siz bu takımda? Ben hiçbirini görmüyorum, sezon sonuna kadar da düzeleceğini sanmıyorum. Bi yerden bi gaza gelirizde belki canlanırız. Umut fakirin ekmeği tabiki.

Rijkaard ın çıldırıp sağa sola saldırması da ilginç bi görüntüydü, Arda yine mücadelesini sürdürdü.


Arda notu: Gidicektin arkadaş bi sezon daha değerini düşüreceksin şimdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder